Caracteristica procesului educaţional-recuperatoriu
După studii Grad didactic
Superioare - 32 Gradul I - 2
Superioarenefinisate - 2 Gradul II - 10
Mediispeciale - 19
Medii - 1
Dupăvechimeaîn muncă După vîrstă
0-4ani - 8 pînă la 30 de ani - 11
5-10ani - 8 31-40 ani - 4
11-20ani - 8 41-50 ani - 9
21-30ani - 7 51-55 ani - 11
Mai mult de 30ani - 23 55-60 ani - 8
Mai mult de 60 de ani - 11
Genul
Masculin – 16 Cumularzi - 2
Femenin - 38 Pensionari - 13
În anul de studii 2011 - 2012 sunt instruiţi 112 elevi cu deficienţă de auz
grupa preşcolară -8 copii
clasa I-V - 55 elevi
clasa VI-IX - 43 elevi
clasa X - 6 elevi
Caracteristica stării auzului elevilor
Surditate moderată – 29 elevi
Surditate severă - 37 elevi
Surditate profundă – 46 elevi
Caracteristica statutului social al elevilor şcolii
Familii complete – 69 Familii incomplete – 33
Familii vulnerabile – 2 Familii numeroase - 29
Copii orfani – 1
Copii tutelaţi – 1
Copii de risc -2
O şcoală cu condiţii optime ce ar asigura calitatea procesului educaţional şi al integrării socio-profesionale a elevilor cu
deficientă de auz.
- Crearea condiţiilor optime pentru dezvoltarea liberă şi armonioasă a elevilor cu defecienţe auditive şi integrarea lor în societate.
- Dezvolatarea abilitaţilor intelectuale şi fizice a aptitudinilor la nivelul potenţialului maximal.
- Formarea şi dezvoltarea necesitaţilor de a munci pentru bunăstarea proprie şi cea a societaţii.
- Educarea în spiritul respectului faţă de producătorul bunurilor, respectul faţă de părinţi, tradiţii, limbă şi cultură naţională.
- Formarea aptitudinilor responsabile faţă de mediul ambiant.
-Pregătirea fizică multilaterală.
- Conştientizarea necesitaţii de a poseda o vorbire inteligibilă
1. Patronul instituţiei ,,Ministerul Afacerilor Interne al RM ’’
2. Asociaţia Surzilor din Republica Moldova
3. Organizaţia creştină ,, Misiunea fără frontiere’’
4. Fondaţia de Cooperare ,, Moldova – Macau’’
5. Pediatrii lumii, Franţa
6. Agenţia de Cooperare Internaţională a Germaniei – ,,GIZ’’
7. ONG ,, Casa Părintească ’’ s. Palanca r.Călăraşi
8. Gimnaziul s.Hogineşti , s.Onişcani
9. Şcoala specială pentru copii hipoacuzici Nr 12 or. Chişinău
10. Şcoala specială pentru copii nevăzători din or. Bălţi
§ Dezvoltarea optimă a structurii şcolii conform prevederilor Legii Învaţămîntului.
§ Perfecţionarea cadrelor didactice.
§ Implimentarea noilor tehnologii ce ar permite optimizarea în continuare a procesului corecţional-recuperatoriu.
§ Dezvoltarea capacităţilor şi aptitudinilor spirituale şi fizice la nivelul potenţialului la maxim.
§ Implimentarea proiectelor privind pregătirea profesională, educaţia prin munca cu profiluri (legumicultor, cusător, apicultor, culinar).
Newsletter | ||
Votare | ||